söndag 6 mars 2011

Fantastiska artister!

Lovet var behövligt och skönt. Han med att träffa en del och var även på Liseberg där jag fick träffa mina fantastiska kollegor/chefer och vänner. När jag väl kom tillbaka till Markaryd fick jag feber och blev sängliggandes. Jag fullkomligt HATAR att vara sjuk, det är väldigt sällan som tur är dock. Det resulterade självklart i att jag kom lite efter med allt arbete inför slutproduktionen så det har varit fullt upp nu med att ta igen allting.

I Torsdags och fredags var vi och tittade på Bjärnums vårshow som var briljant, enastående och helt galet bra! Blir tok-förälskad när jag får se sådana talanger. Deras show var "urklipp" från 5 olika musikaler som de satt ihop. De har jobbat som gnuar allihopa och man blir så stolt när man får se dom utvecklas! Jag tvivlar inte på att jag någon gång kommer att få se någon av dom på Broadway i framtiden. Fick även mycket inspiration och skulle mer än gärna vilja skriva en låt till vissa av dom som i min hjärna skulle få mina låtar att lyfta tak! Tack för en fantastisk föreställning M1orna!

Har även fått kontakt med en kille som skall börjar på skolan i London samtidigt som jag så där har man eventuellt en rumskompis redan nu! Känns skönt att vara ute i god tid.

Nu kommer det vara fullt upp de här veckorna fram över då genrepet är den 17 Mars och sedan bär det ut på turné!

Lämnar er här med en bild på årets M1or och ett smakprov på en dikt jag börjat skriva på.




Memories
Memories are here to stay 
every night and every day
even though they sometimes hurt
you have to look beyond the dirt 
Take the pain and make it wise
forgive the past and all there lies
see it through what lies within 
see the world where life begin
trust the wind that leeds your way
do whats right and come what may
Dont forget just who you are
then memories will take you far


Puss och kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar