måndag 28 mars 2011

Premiär

I fredags hade vi premiär utav våran föreställning Meja. Det blev en fruktansvärt stor vändning för våran klass då vi fick väldigt dålig kritik på vårat genrep. Eslöv som var våran publik på premiären var helt fantastiska och de gillade verkligen vad dom såg! En utav deras lärare kom fram till mig efteråt och sa att hon gärna skulle vilja jobba med mig. Jag/vi blev väldigt chockade utav den respons vi fick därifrån. Det gjorde väldigt mycket för våran turné må jag säga!
Idag hade vi föreställning i Helsingborg och det gick helt okej kände jag. De var nyfikna på vårt arbete och alla klasserna stannade kvar sedan för att fråga om utbildningen, produktionen etc och det var också väldigt roligt! Det känns som att många bitar börjar falla på plats nu trots att vi bara haft 1.5 veckors intensiv reptid.

Igår började jag även läsa en bok som jag fick i julklapp som heter
Lycka och att lyckas - Själförsvar och ligger nu i min säng och tänkte fortsätta läsa i den. Lite kort citarat från baksidan:

"Lycka och att lyckas är en lättillgänglig bok som hjälper dig att utveckla förmågan att lita på dig själv, tro på din framtid, hantera motgångar och förankra positiva känslor i vardagen"

Den verkar redan efter de 20 sidorna jag läst superbra och hoppas att den håller i sig. Så jag rekommenderar dig skarpt att läsa denna braiga bok som är skriven av Igor Ardoris




Medans du nu funderar på att köpa denna bok så kan du passa på att lyssna och titta på Maria Menas  fantastiska tolkning utav låten I was made for lovin' you baby som med orginal är från det legendariska bandet KISS och som är skriven utav Paul Stanley (kompgitarrist och sångare i KISS), Desmond Child och Vini Poncia.



Ta hand om er där ute! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar